Bendede hamileligimden önce nodül cıktı degerlerime bakıldı normaldi sonra acil biyopsi oldum yetersiz meteryal dendi sonra özel bir klinikde tekrar biyopsi oldum iyi huylu cıktı sonra bu kadar biyopsiye troid degerlerim bozuldu tabi 1.60 olan deger bir ayda 5.64 cıktı. Şimdi üstüne düşmüyorum doktorlarada nodül var demiyorum cünkü gene biyopsi dendi sürekli oraya igne sokulmasıda beni rahatsız ediyor artık .