Ceylanolcay Kizlar 36 haftalik.hamileyim son 1 aydir alttan baski.hissediyordum ve rahim artik disari.vurmayi basladi goruyorum hissediyorum biraz fazla ayakta durunca normal dogum yapabilir miyim acaba basina gelen varmi
isimsiz1i Ceylanolcay yaprsın canım benim kuzenim amerikan hastanesinde gebe bana dedi sancını evde çek öyle hastaneye git ama benim ikiz olduğu için ben sezaryn olcam
Ceylanolcay isimsiz1i yanliz dedigim gibi rahmim disari sarkmaya basladi nasil yapicam ıkındıkça kotu olmazmi suan karantinadayim bitsin biran once gidicem
isimsiz1i Ceylanolcay yok korkma kötü olmaz her bebeğin geliş vakti var benim arkadaşımın 37de suyu gelmiş görümcemin 41de diğer arkadaşımın 42de değişiyor yani