Pinarrr_21 Kizlar bugün başka sağlık problemi için kan verdim doktor beta da istedi ama biraz kafam karıştı öğleden sonra verdiğim için doktora göstermedim sizce değer 2 mi 92 mi bir iki kerede böyle rakam kayması yaşamıştım ama emin olamadım https://www.hizliresim.com/mk5yr5u
marbling10 Pinarrr_21 referans dışı değer görünüyor. Bilgisayardan bakma şansınız var mı? ya da hastanenin kendi sitesinden
Pinarrr_21 Basakcim ilk gebeligimi de 1hafta varken adetime 30la öğrenmiştim ondan biraz endişe ettim heyecan değil de içimi korku kapladı ilk bebeğimi 7 aylıkken 4 ay önce karnımda kaybettim o yüzden endişelendim
Pinarrr_21 Basakcim pıhtılaşma bozukluğu nedeniyle kaybettim tahmin o yöndeydi bu hafta kesinleşti nedeninin o olduğu
Pinarrr_21 marbling10 Fiş vermedikleri için göremiyorum hastane sitesinden yarın gidicem doktora göstermeye bilgisayar da deneyeyim
marbling10 Pinarrr_21 fiş mi o nasıl bir şey, ben hastanenin sitesinden tc ile bkabiliyorum ama bilemedim sizin sistemi. Telefonun tarayıcısından da deneyebilirsiniz