Ediz101019 37 haftalığım . Kasıklarıma bişeyler batıyor .adet sancısı gibi . Yalancı sancılar mı . Aşağıya doğru çok baskı var bide
icedearth Ediz101019 yalancı sancı benim de doğumdan iki gün önceden başlamıştı kasıklarıma böyle hafif sızı giriyor saniyelik değil mi
[silindi] Ediz101019 nişanım geldi bir kaç gün önce gittim açıklık yok dedi ama herkes böyle şeylerin normal olduğunu söylüyor sonlara yaklaştık özellikle de sen cnm
Minederin Ediz101019 inan hiç düşünemiyorum şimdi yine ara ara kasılma oluyor bel ağrısını hiç soylemiyorum bile