mehmel54 Ay kızlar şimdi bir postta okudum devlet hastanesinde doğumda eşleri yanımıza almıyorlarmış özelde alıyorlarmış bu doğru mu? Sakaryada yaşıyorum adapazarında kadın doğumda doğum yapmayı düşünüyorum bu hastanede alıyorlar mı bileniniz var mı?
Durunbigeldim mehmel54 devlet almaz refaketçi olarak bile almıyor doğuma hayatta sokmaz. Özel hastaneler de değişiyor sanırım hepsi almıyor
adrmz54 mehmel54 bende Sakarya’dayim eşleri kadın doğumda doğuma almıyorlar hatta doğumdan sonra refakatçi olarakta almıyorlar çünkü odalar iki kişilik mahremiyet açısından eşler kalamiyor🤷♀️😊
Hlyarsln mehmel54 evt devlette oyle bırsey yok ama özelde de sezeryan doğuma almıyorlar eşleri normal doğuma alıyorlar ama o da eşinizin o an dayanabilecek mı o anki durumu kaldırabilecek mı o var özelde bunu dile getırıyrlr
Ilknur12 Evet canım devlet hastanesinde eşlerimiz yanımızda giremiyor bir de kovitten kaynaklı tedbirler daha sıkı
mehmel54 adrmz54 bunu biliyordum ama doğuma alırlar diye düşünmüştüm 😢 Peki doğumhane kapısında bekleyebiliyorlar dimi onda sorun olmaz