Bebeğim 4. Ayını dolduracak emerken 5 dk ile 7 dakika arasında emiyor sonrada sinirleniyor savaşır gibi emmek istemiyor doyuyor müdür acaba kilo takibimizde sıkıntı yok gelişimi de güzel ama bu ayda mi böyle oluyor resmen memeye düşman gibi davranıyor 🤔
Bir içimi ferahlatacak biseyler yazın lütfen benle aynı durumda olan var mı😳