Merhaba
Düşük yaptığım için tekrar hamile kalmadan bazı testler yaptırdık. Bizlerden alınan kanla bakılan kromozom testinde eşimin temiz geldi fakat benimkinde yeterli hücre üretilemediği için tekrar kan vermem gerekiyormuş. Kötü bir şey mi diye sordum arada olabiliyor dendi. Daha önce başına gelen var mı?