Brisii Kızçeler 10 haftaligim az önce bi erik birde armut yedim midem kötü olunca uzandım kalktım gezindim biraz, daha sonra kustum geçende şeftali yiyince öyle oldum ne yicegimi şaşırdım artik bu bebek nasıl gelişecek
Zeytin20 Brisii ilk 3 ay bebek anneden beslenir. 3 ay sonra yediklerinizden beslenecek. Sıkıntı olmaz korkmayın. 3 aydan sonra hafifler geçmiş olsun 🌸