Duygu_t tabiki tek başınasın kimseyi almuyolar gece bile esin kalamuyo ekstra insan lazım oluyo eğer bide gece gelmişse sancin yatış yapmislarsa azar azar üstüne oluyo valla alttan muayene ederken irkildim diye azar yedim mesala ben canımla uğraşıyorum bende dedim yat ben bakayım nasıl oluyo dedim uykusuz oldukları zaman hiç çekilmiyor