gmzsdt 9 Ağustos’ta adet oldum , 22 Ağustos da çatlatma iğnesi oldum , bugün kan testi verdim 52.02 çıktı gebelik var değer normal mi ve kac haftalık 🙏 yardım lütfen
[silindi] gmzsdt benim beta değerim 20 idi 🙈 şuan 35 week şükürler olsun 💋 sana da hayırlı olsun cnm daha çok yeni gebesin 🧡 kendine dikkat et
Basakcim gmzsdt benim de 59 ya da 69 çıkmıştı sanırım reglime 5 gün varken. 2 günde bir artışı takip edin 2 kat yükselerek ilerlerse sağlıklı bir gebeliktir🧿 Hayırlı olsun ❤️
gmzsdt [silindi] [silindi] cok teşekkür ederim 🙏 rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😘🌺