Haticehan Ben 9+3 gebeyim aşı olmak istiyorum biontech olucam olan var mı acaba çok korkuyorum ama çok da olmak istiyorum ilerisi için corona geçirmedim henüz bir zararı var mı aşı olmamıın
MinikMucizeninAnnesi 12.haftadan sonra öneriliyor aşı 😇 21.haftamda bıontech oldum henüz bir sıkıntı yaşamadım çok şükür😌