24 temmuzda düşük yaptım bu süre zarfında 3 kezde doktor kontrolüm oldu hersey gayet iyiydi sonra 23 agustosta ilk adetımı gördüm yaklaşık 5 gün sürdü belırtılerden dolayı gebelık testı yaptım pozitif çıktı sonra hastaneye gıttım ama herhangı bırsey çıkmadı doktor hamılelık yok dedı kan verdım 310 çıktı 2 gün sonra 163 tekrar yaptım 161 çıktı lekelenmem oluyor çok az. 163 çıktıktan 2 gün sonra beta 161 çıkıyor. Biz anlamadık hiçbirşey bi fikri olan varmı doktorda kesin birşey söylemiyor?