FDK2835 Bugün fındığımızı görmeye gittik. Ama arkamıza dönüktü. Hiç kımıldamadı😅 çok usluyuz🙈🤭 Zehra Kurdoğlu doktorumuz ilk defa gittim. Daha önce giden oldu mu kendisine?
balbocegim27 FDK2835 zehra hanıma gitmedim ama fatma salihe denk getirmeye çalışıyorum çok tatlı bi doktor tavsiye ederim pamuk gibi kadın
FDK2835 balbocegim27 evet adını duydum önermişlerdi. Ben başka doktora randevu almıştım onda da yanlışlık olmuş. Hemen Zehra hanıma yönlendirildim. Genç bir doktor menmum kaldım. Ama Fatma hanım ne Necati Bey aklımda.
balbocegim27 FDK2835 anne şevkatiyle yaklaşıyor ve bütün sorularına da cevap veriyor ilgisi alakası da yerinde denk gelebilirsen git kendisine
FDK2835 balbocegim27 14 gün sonra sonuçlarımız çıkacak. Randevu bulursam direkt ona giderim olmazsa 😇 Gebe okulu hakkında bilginiz var mı?
balbocegim27 FDK2835 ben ağustos ayı eğitimlerine annemle birlikte katıldım refakat ci olarak annemin ismini verdim eylül ayı eğitimlerine de esim le katılacağım
FDK2835 balbocegim27 Bana bir kağıt verdiler. Üzerinde zoom üzerinden hizmet verilecektir yazıyor. Eğitim online mi yani? WhatsApp üzerinden de kayıt oluşturuluyor. Sizde mi bu şekilde yapmıştınız?
balbocegim27 FDK2835 evet zoom üzerinden oluyor dersler bende numarası var gebe okulunun isterseniz veriyim mesaj atın katılmak istiyorum diye bilgilerinizi isterler onlar zaten