busranr06 Çoğu kişi yenidoğana astronot tulum olmaz battaniyeye sararsın diyor ama içim el vermiyor 3 4 ay giyebilir tulumuda 0-3 mu almalıyım tulum sizce önerebileceginiz modeller var mııı??
Yagmur00 busranr06 bende aralıkta dogurcam ınsallah bence gereksiz bıraz ele avuca gelsin oyle al bence canım
Cbusra93 busranr06 benim bebeğim ekim başında doğacak ben aldım 0-6 ay aldım çünkü zaten ister istemez kalın giydiriyorsun zıbınıydı tulumuydu derken .Gerekli bence benim de içim el vermez battaniyeye sarmaya zaten kış bebekleri baya kullanışlı olur
Denizyildizii busranr06 hiç gerek yok battaniyeye sararsin. Hem daha cok küçük olduğu için giydir çıkar çocuğa işkence gibi olur. Seneye alirsin en güzeli
busranr06 Cbusra93 evet kışın dogacagı için battaniye yeterli gelir mi sadece onu kestiremiyorum açıkcası ya hangı model aldınız
Elifss1 busranr06 kasımda doğum yapacağım zaten başlarda hastane dışında çıkmayız gittiğimiz yerlere güzelce battaniyeye sarıp götüreceğim
busranr06 Elifss1 bizde cıkmayız muhtemelen ama yinede ankara cok soguk yeterlı gelirmi battanıye tek bilemedim o yuzden ya
Mrvksm busranr06 benim de doğum kasımda. çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. Kaynım mağazada beğenip aldı bebeğimize. Ben 2-4 ay bedeni aldırdım. Tatlı olduğu için kullanırım gibi geliyor 🥰 şubatta 3 aylık olacak o zaman olur herhalde ☺️
merakliblog busranr06 astronot değil de polar tulum alırım muhtemelen. Aralıkta ailemin evinde doğurcam, mart gibi de kendi evime geçicem arası 700 km, battaniyeden ziyada tulum daha iyi olur sanki. Bir de ikiz bakalım ne 💩 yicem.😂😂
Rumrumrum busranr06 bende Ekim’de doğuracağım ama bende almayacağım bence gereksiz evet kullanışlı gibi duruyor ama zaten o mevsimde çocuk ikide bir dışarı çıkartılmaz büyüyüncede zaten giyemeyecek hemen büyüyolar
Zeytin20 busranr06 oğlum aralıkta doğdu aldım yıkadım giydiremedim. 0_3 aldım giydirmekte zorlandım büyük aldan içinde kaybolur rahat edemezsin. Sonrası zaten büyüdü. Birde ben aylarca kanguru kullandım. Kanguru örtüsü yetti arttı bile. Şimdi ki doğumum martta yine kullanamıcam😂