Nurre Sorum yeni doğum yapmış annişlere .Hamileliği boyunca yürüyüş yapıp egzersiz yapan anneler doğumda faydasını gördünüzmü ?gördünyseniz nasıl gördünüz?
TugceSmile Nurre Ben de burada bekleyeyim ya tecrübeli anneler doğumu kolaylaştıran önerilerini paylaşırsa ben de çok mutlu olurum 😍❤
TugceSmile Aybuss Kaç haftalıksınız ve ne kadar yürüyorsunuz ya ben artık çok çabuk yoruluyorum ve sıkışıyorum 🙈 30. Haftaya kadar çok aktiftim her gün 10.000 adım atıyordum ama artık zorluyor yürüyemiyorum. umarım doğumumu zorlaştırmaz bu durum 😫
TugceSmile Aybuss Süper bana da örnek olsun👏 günde yarım saat de olsa başlayayım tekrar yürüyemeye 🙏😍
Nurre Bende 39 haftalık gebeyim hamilelikten öncede yürüyordum hamileliğim boyuncada yürüdüm ama hala gelen giden ve belirti bile yok🧐