37+6 dan selamlae bugün çatı muayenesi oldum (olmayanlar korkmasın herkesin farklı acı eşiği var kiminde dar kiminde geniş vs ben neye uğradığımı şaşırdım burda genel cinsel ilişki gibi vs diyeler vardı şahsen cinsel ilişki bu olsa asla girmezdim 🙈🙈🙈 üstünden 6 saat geçmesine rağmen hala agrım var ) Çatı ne çok dar ne çok geniş tam sınırda dedi doktorum burdaki gibi kendini kasarsan çok zor olacak doğum dedi alttan dikiş mecbur zaten olacak hatta ben biraz daha açmak için müdahale edeceğim dedi ( yani alttan açılması için kesecekmiş gibi bisiler dedi ) Toplumsal olarak nedense sezeryandan cekinildigi için şuan istemsiz baskı hissediyorum üzerimde bi yandan o acı korkutuyor beni bi yandan hemen sezeryan diyip haftaya gidip dogurayim diyorum… Kafam çok karıştı.. Var mı böyle sorunlar yaşayanlar…