Royem62 ben bu ay klomen kullanmıştım adetime bikac gün varken aşırı gazim olmuştu 3, 4 gün sürdü özellikle akşamları. Bi defa kasiklarimda karıncalanmalar oldu ve aniden batmazlar oluyordu . 4 gün gecikti ama test yaptım maalesef negatif ve hâlâ adet olmadim