Mrb hanımlar. 36+6 olduk çok şükür. Hamilelikten bu yana eşim hep çekindi ilişkiden tedirgin olduğu için. Bende zorlamadam. İlk 3 ayım kötü geçmişti zaten . Şimdi bazı yerlerde okiyorm kolay doğum icn ilişkiye girmek şart mı? Faydasını gören oldu mu acaba?