Yarenada Benim ki planlı gebelikti. Hamile kalmaya karar verdiğim an bıraktım , 37+5 teyiz hiç içmedim canimda istemedi zaten. Bırakmak isteyenler için güzel bir bahane bence , sonuçta bebekte gözle görünür bir zarar olmasa bile illaki gelişimine zararı vardır.