Gamzekvr Kizlar bu durumu yaşayan varmı? Sadece bağırsakta çok düşük parlama varmış başka bir sorunumuz yok ama yinede endişe ediyorum
Hayallerim95 Gamzekvr canım korkma bişey olmaz bi arkadaşımda da parlaklık var dediler doğduktan sonrada old u aöa büyük bi sorun olmadı yani
ElifBademmm Gamzekvr tek başına bağırsaktaki parlaklık önemli değil. Benim kızımada demişti doktor çok şükür sağlıklı doğdu.
Hayallerim95 Gamzekvr evet vardı sonra doğdu o ameliyat olmuştu ama sanırım onun sonra başka şeyleri çıktı ama bişey olmaz inşallah sapasağlam çocuğu var
Gamzekvr Birazda olsa rahatladım. Sürekli kontrol altında tuttularmi ultrasonda yani takibi yapildimi ElifBademmm
ElifBademmm Gamzekvr doktor amniosentez istedi ben kabul etmedim bir ay sonra yeniden detaylı usg yaptırdı zaten o usg de parlaklık felan kalmamıştı herşey yolunda idi.