Slnn1122 ben de var canım doktor 18 haftada söyledi hem de 2 tane parlaklık var kalbinde ama tek başına bir şey ifade etmiyor detaylıya girdim petinatoloji baktı başka sorun yok dedi son aylarda geçiyormş ya da doğumdan sonra geçer dediler bana 31.haftalık gittiğim de duruyordu biraz küçülmüş dedi cuma tekrar gidicem 33 haftalık oluyoruz doktorum bana şey dedi doğumdan sonra bebeği Bi çocuk doktoruna gösterirsin yine bakarlar ama korkulacak bir şey değilmiş