Annelerr az önce kontrolden geldik 10+4 doktorumuz bacakların arasında çıkıntı gördü erkeğe benziyor dedi ama inansam mı inanmasam mı bilemedim çünkü çooook erken değil mi sizce tahmin etmek bende gördüm çıkıntıyı ama çok erken ya siz ne zaman öğrendiniz doktorunuzun tahminleri tuttu mu?