Mirkelam Sezeryan doğum yapan anneler , neler önerirsiniz , şunu muhakkak yanınızda bulundurun veya yapın dediğiniz şeyler var mı , ne gibi zorluklar oluyor veya insanlar neleri abartıyor:)
Caglaarhan Mirkelam mutlaka ayağını sıcak tutki gazın daha çabuk çıksın ve mümkün olduğu kadar çok yürümeye çalış
Ilkayy Mirkelam hiç araştırmıyorum canım cünkü herkesin bünyesi farklı herkes farklı şeyler söylüyor ve korkuyorum o yüzden. Akışına bıraktım ☺️
Sancarefeem Mirkelam valla o kadar kolaydı ki benimki 2. Geliyor az kaldı korku vs hiçbişey yok yani o derece çok şükür 😄 bünye meselesi ama ben çok rahat geçirdim hemen kalktım ve hep yürüdüm kimseden destek de almadım gaz ve tuvalet işlerini kolayca atlattım korkma Allah kolaylık veriyor önemli olan sen motivasyonlu ol ve korkma asla
Mirkelam Sancarefeem inşallah benimki de rahat geçer , ilk olduğu için kafamda türlü türlü senaryolar var
Sancarefeem Mirkelam korkma vücudun o kadar güçlü ki emin ol korktuğun aklına takılan ne sor bana canım destek olmaya çalışırım
Mirkelam Sancarefeem çok teşekkür ederim , merak ettiğim bir diğer konu da Sezeryan sonrası çok kanama oluyor mu insanı zorluyor mu
Es_kaya51 Mirkelam canım 1eylulde doğum yapmış tazesinden sezeryanliyim şiddetle tavsiyem su iç hemde 3lt kahve iç baş ağrısından oluyorum ilaçta fayda etmedi kendi hatam tamamen ikincisi hiç serilip yatma hep yürü ikinci gün kendim baktım çocuğuma eve geldim ve evi supurdum düşün kefir içtim hoşaf içtim ve hiç gaz veya tuvalet sorunu yaşamadım bu ikinci benim ilkide zorlanmistim çünkü bu sefer cokk kolaydi başka soracağım varsa cevaplarım canim
MERVECECEN Es_kaya51 gözünüz aydın .darısı bize inşallah.benim doğumda Kasım’da inşallah.bir gün mu hastanede yattiniz.benim hastanem 2 gün yatırıyor.tedavi için yeterli olur mu diye düşünüyorum.agrilar geçer mi bı günde.sizin nasildi acaba?
Birgul Mirkelam ben sezaryen oldum 4 ay önce. Yani ilk uyuşukluk geçince baya ağrı oluyo ama gayret edip kalkmaya çalışın ben öyle yaptım daha kolay toparladım. Ayaklarım şişti geniş çorap önemli büyük çorap koyun. Hırka kesinlikle üşüyorsunuz ilk başta. Kaysı falan koyabilirsiniz kabızlık için. Duş almayı düşünüyorsanız mutlaka havlu.
Nihanus Mirkelam en çok abartılan değilde saçmalanan şey süt meselesi. Ne tür doğum olursa olsun süt gelirse gelir bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp her yere yazıyorum bunu doğum şeklinin süt ile alakası sıfırdır. Birde şu var sezeryan olma yatarsın. Tamamen bünye işi o benle aynı anda iki normal doğum oldu ikiside yatarken ben hastaneyi 4 dönüyordum bebemle. 3 saatte bir kalktım bir saniye dahi yatmadım bünye işi bunlar doğum doğumdur önemli olan sağlıklı olmaktır. Bir post gördüm kadının bebeği 38de 4 kilo hala diyorlar normal doğur ısrar et doktora kesmesinler çıldıracak gibi oluyorum bunları okuyunca normal doğum olduğunda daha mı anne olunuyor çözemedim daha çocuğu orasından çıkarmak o kadar önemliki kendisinin veya çocuğunun ölmesi hiç önemli değil bazılarının sene olmuş 2021 şükür doğum şekli zorunlu normal doğum değil değilki anne bebek ölümleri bu derece azaldı zaten. Bir şey zorunluysa üsteleyen insanları çözemiyorum
Durunbigeldim Nihanus ya sorma aynı postmu bilmiyorum ama bende okudum yorum yaptım hatta. Doktor kilolu diye bebek sezeryan demiş Kendini boşuna kestirme falan yazmış biri işte doktorlar kolaya kaçıyor eskiler 5 6 kilo doğuruyordu vs vs doktordan iyi biliyorlar valla ya
Sancarefeem Mirkelam hiç zorlamıyor korkma bu depend var ya onlardan al mutlaka o kadar rahat ettiriyor ki o yüzden tedirgin olmuyorsun yürümen hareketin rahat ediyor
Asyamira Mirkelam hastane çantanızda mutlaka depend olsun hayat kurtarıcıı 🙏 spinal sezaryen olacaksanız bir paket Nescafe Gold koymuş olun bence çantaya ve bol bol su içmeniz mühim olan. Onun dışında yurumeniz iyi hissetmeniz için yapmanız gereken tek şey canınız acıdıkça yürüyün çünkü çok çabuk toparlıyorsunuz 😂