BusraMece kaç haftalıksinz. Bende 9 Eylül’de 40 haftalık oluyorm tam. İlk doğum sezeryandi. Bunu ssvd için bekledik ama olmadı tık yok. Bugün kontrole gittim . Bebek başıni sezeryan dikişin oradaki boşluğa sokmuş . Kanala girmesi mümkün degl dedi. Yarın sezeryan olacam 39+5