analaka Arkadaşlar merhaba hamilelik öncesi hiç tüğ yoktu ama hamilrlikle birlikte özellikle göbek deliği etrafında kıllar çıkmaya başladı tüğümsü gibi normalmi bu yaşayan varmı
DilaraKum analaka yaa bende de var tüylerden doğumdan sonra geçiyormuş ama çok şaşırmıştım bende görünce
Mlksglk Benimde kalındı ağdayla aldım azaldı hemde karınca yumurtası yağı aldım aktardan ağdadan snra sürdüm hem kızarmıyor kabarmıyor hemde azaltıyor tüyleri sarı sarı ve ince çıkmaya başladı
marbling10 Basakcim Mrveakkrt Mlksglk Almasanız iyi olurdu, doğumdan sonra kendisi geçiyordu. Aldığınız zaman kalıcı oluyormuş almayın sakın diyorlar. Ben ilk gebeliğimde yaşamıştım almadım kendiliğinden azaldı. Şimdi de var almayacağım
Melih_funda Doktorun ultrason jelinden dolayı tüylenme oluşuyor hormonlarla birleşince daha fazla çoğalıyor doğumdan sonra dökülecek zaten alıp da başınıza dert etmeyin sürekli almak zorunda kalırsınız
Mlksglk marbling10 almazsam rahat edemem ki öyle. bayaa azalma var şimdi yok gibi nerdeyse kişiden kişiye değiliyor demekki.