Ozge_2 Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim beta hcg artarken, progestan değerim düşmüş doktor kesenin sekli de bozuk dedi çok olumsuz konuştu bunlar kötüye mı işaret kese bozukluğu sonradan düzelir mı yasayan oldu mu benim gibi belirtiler 🥺😥
Gizemmihra Ozge_2 benimde kese de bozukluk vardı ama etrafında kanama alanıda gözüktü düşük tehlikem vardı 8 hafta gittim doktor hersey yolunda dedi 9 da gittim kalbi durmuştu ilk gebeliklerde oluyormus sağlıksız bebek olduğu için veya ilk gebelık dıye bünyemiz kabul etmıyormus ama herkesde aynı olacak diye bısey yok başka yorumlarda iğne ve progestan kullanarak ayağa kalkmadan dinlenerek geçirenlerin iyiye gittiginide gördüm
melekylmzr Ozge_2 sizi o kadar iyi anliyorum ki ayni sorun bende de vardı burda hatta yazdım kimse cevap vermemişti sizi görünce kendimi gördüm. Doktorlar bana da çok olumsuz ağır konuşuyordu çok ağladım çünkü geç bulmuştum moralini bozma doktor değişikliği yap 4 ay boyunca yattım progestan hap ve iğne kullandım üstelik 2.5 ayım kanamalı geçmişti bana degiştiğim doktorum kesenin şeklinin önemli olmadığını her bebeğin farklı olduğunu ilk haftalarda bu sorunların çok olduğunu söylemiş beni rahatlatmıştı sağlıksız gebelik denilmesinide umursama keseleri düzgün olup sağlıksız olanlarda var bu genetikle ilgili bir durum keseyle bakılıp yorum yapılamaz doktorda bu şekilde söylemişti kimseyi dinleme bebeğine sıkınca tutun o güçlü olacak senle beraber bol su içmeni öneririm vitaminlerini eksik etme meyve ye progestanı düzenli kullan inşallah geçicek bana her daim yazabilirsin
Bebeeeeek Ben de aynı sorunu yaşamıştım doktor progesteron çok düşük ve kese yamuk almamız lazım demişti kabul etmeyip oradan çıkıp başka bir doktora gittim Oda kese yamukluğu çok önemli değil Zamanla düzelir dedi çok şükür şu an 20. haftamıza girmek üzereyiz bir sıkıntımız yok hala progesteron kullanmaya devam ediyorum Allahın izniyle iyi düşün iyi olsun