ilkgozagrimhavinim iremk00 benimde oluyor 30uz bizde. Bu haftalarda normal dedi doktor artık. Bugün uygulamada da yazıyor yalancı sancılar başlarmış. Ağrı çok değilse ve düzenli değilse normalmiş.
Kaderx iremk00 bnim bel ağrım var. Adet olcakmis gibi kaşık ağrısı bel ağrısi var bu hafta başladi.30+5im Yalancı sancı bu deqil bnce. Girip çıkan bı agri deqil. Sürekli geçmeyen b kaşık ağrısı var bnde
26z25a04f iremk00 bendede oldu canim 31 hafta da acile gittim baktilar nts de sancı cikmadi aciklikta yoktu enfeksiyondan alabilir dedi oda erken doğumu tetikliyor Dr da ilaç verdi iyi geldi canim
iremk00 Kaderx ya benim belim de çok fena ağrıyor yatıyorum geçmiyor oturuyorum geçmiyor bide ara ara o kasık ağrım oluyor işte normal sanırım
Vildan51 iremk00 Benimde oluyor sanki adet olacakmışım gibi.31 e girdik bugün geçen haftadan beri var.Yalanci sancılar galiba