Nurr122 evet bende gittim tekin beye ve çok iyi bir doktor yaşama gidiyorum hiç sıkıntı yaşamadım kan uyuşmazlığına çok normal bakıyorlar. Devlet hastanesinde sanki hastaymissiniz gibi davranıyorlar birsey yokken var yapıyorlar çok üzücü zamanlar geçirdim tipve ihtisas hastanesi yüzünden. Bebek zehirlenmiş deyip tekrar test yapıp laboratuvar yanlış sonuç çıkarmış diyerek normale bindirdiler ama o sonuç çıkana kadar girmediğim stres kalmamıştı 😑