Ben işdeyim, o da işde😹Akşam gelince bir şeyler atıştırıyoruz. Ya da Allah razı olsun annem yapıp gönderiyor 1-2 gün de öyle idare ediyoruz. Valla hiç halim olmuyor🦦 Zaten eşim spora gidiyor ancak öğlen yemeyi yiyor. Akşama salata yapıyorız ikimize de , ya da bol meyve😹