Sedaaaa2 yok valla keşke dedikleriniz gibi olsa 😂9 kalkarım evi toplarım 4 yaşında kızım uyanır kahvaltı yaptırırım bulaşıkları temizle sonra yemek yapıp hazırlarım ögle ve akşam için sonra eşim gelir ögle yemegine tekrar bulaşık sonra ufaklıkla dışarı çık kayınvalideye az yardım et inekler gelmediyse getiriver sapları çenterim akşam olur tekrar yemek buşaşık ben bitmiş vazivaziyette eşime bilr zaman ayıramıyom bu aralar 😂😂bazen değişir tabi günün yarısı mutfakta geçiyo kışlık malzemeller için