Herkese selam. Hamileliğim biraz sıkıntılı geçtiği için doktorum ilaçlar vermişti. Progestan, duphaston, prilam, proluton iğne gibi ilaçlar. Doktorum fazla yazdığı için ve 37. Haftamıza sağ salim ulaştığımız için artık kullanmama gerek kalmadı. özellikle duphaston ve prolutonlar elimde kaldı. Ben bu ilaçları nasıl değerlendirebilirim, yazık günah çekmece de günü geçsin istemem. Eczaneler alıyo mu ya da bildiğiniz verebileceğim yerler var mı ?