ilkgozagrimhavinim rumeysayar ben adetim geciktikten 4 gün sonra gittim. Çünkü kanamam oldu korktum. Kese oluşmuştu minicikte olsa ama bebek gözükmemişti. 2 hafta sonraya çağırmıştı. Yani 6-7.haftada bebeği görüp kalp atışını duymuştuk.