smmamoms ebruus 25+1 çok şükür iyiyim ☺️ Gündüz durup gece hareketlenen bir bebeğim var bir de işe başladım ki sormayın 😂
Ndkgkdkkf 24+4 iyiyiz çok şükür,hareketlerini bazen yoğun bazen de çok az hissediyorum bu hafta sadece biraz baş ağrısı oldu sizin nasıl gidiyor
yasolinn Ndkgkdkkf ben de bi kaç gün çok az hissettim normalde çok hareketliydi 2 gündür yine öyle çok şükür hareket etmeyince insan tedirgin oluyor
Nigarhacizade Merhabalaaarr ❤️25+0 dan💕Hareketli bir kızım var, Oturunca sanki huysuzlanıyor, hep yürüyorum o zaman sanki ikimizde rahat ediyoruz. Yürümek çok iyi geliyor 👌🏽
smmamoms Elbruzebru yazmamışım pardon öğretmenim okullar açıldı ya :) aslında ayrılabilirdim ancak olduğum ilçe küçük kendimi iyi hissediyorum diye başladım evde dursam canım çok sıkılırdı 🙈
ebruus benimde ayniydi 3 gun once haraketlerde azalma oldu. cenazemiz vardi ona yorumladim dun ilk kez disardan gordim harekerlerini zaman hemen gecsin istiyorum bennnnn artik😞