Eeserer boyutunu bilseydin daha iyi olurdu ama. Sana şöyle anlatayım belki seni rahatlatır.. Ben geçen hafta perşembe 6+2 haftalık hamileydim ama 5+5 çıktım 16 mm kese ölçümüm vardı ne yolk sac ne de bebek görülmedi ama bugün gittim kontorele benim bebiş 9mm olmuş kalbi pıt pıt atıyor biraz sabır bol bol dua hergün bebeğinin niyetine yasin suresini okumanı öneririm.. Bide ya muhyi cellecelalihu esmasını namazlardan sonra tesbih et Allaha sığın canım o herşeyi en iyisini bilendir.. Burda biz ne desek boş aslında