erdem_agah Az evvel kontrolden çıktım. Henüz 6 haftalık gebeyim. Kalp atışı varmış ama bebeğin yanında su birikmesi olmuş. İlk defa duydum böyle birsey. Daha önce yaşayan varmi? Tecrübelerinizi aktarirsaniz sevinirim.
Sedaaa6 Bendede olmuştu başlarda ve 10 15 gün içinde dağıldı kendiliğinden. Bol istirahat demişti doktorum