bebeğim 13 günlük geçen çarşamba doktora gittik 13tü sarılık bugun 15 olmuş doktorum aradı ilk 10 gün önemliydi ama sende guatr troit var mıydı dedi yarın onun için gidicez ben napııcam şimdi küveze alırlarsa çok üzülürüm şimdi bile düşünüp ağlayasım geliyor mama ve anne sütü veriyorum iyi de emiyor gece pek uyanmıyor sadece öneriniz başından geçen oldu mu?