Nazlii__ 6′ıncı haftaya gidiyorum artık sabahtan beri midem bulanıyor çok halsizim birde geçmeyen bir karın ağrım var bunlar normal mi ?
T1402E Nazlii__ çok normal canım 6ncı haftada ben yataktan kalkamadım . Su içsem çıkardım . Kasık ağrısı ve bulantı bende de var ki hala var 8nci haftaya girdim bende bian önce bitmesini bekliyorum . Doktoruna söyle bulantın olduğunu ilaç verebilir
Susambebis Nazlii__ ben sürekli ağlıyordum ağrıdan bir şey olucak korkusundan ama tamamen doğalmış 😀progestan kullanmaya başlamıştım bi ara dayanamıcam artık dediğimde 😀ama geçti 7 haftalıkken ağrılarım bitti ❤️
Nazlii__ T1402E T1402E perşembe günü gidince söylerim teşekkür ederim canım. Pek bilgim olmadığından insan endişeleniyor bir sıkıntı mı var diye tekrar teşekkür ederim içim rahatladı
Nazlii__ Susambebis bende korkuyorum endişeleniyorum pek bilgi sahibi olmadığım için teşekkür ederim cevabınız için :)