Byzm53 Hayırlı günler hanımlar 37+1 le güne başladım bugün kontrole gittim bebeğimin karın çevresinin 35 haftalık olduğunu söylediler acaba bir sorun olur mu doktora sorduğumda bazı gebelerimin Rahmi gelişime izin vermeyebilir dedi acaba nedendir
Sevvalkrbg Byzm53 Bende 36+5 de gittiğim de 2719 gram,35+5 gibi birşey çıktı 1 hafta geriden çok şaşırdım normalde hep haftası ile uyumlu gidiyordu. Bakalım yarın kontrolümüz var ne diyecek bende çok üzüldüm 🥺
birkedilianne Byzm53 Hiç kafana takma ilerleyen haftalarda dengelenir. Sen stres olma. Doktor risk demedikçe sıkıntı yapmamalısın.
Egekusumm Byzm53 benim hep önden giden bebeğim 37. haftada 10 gün geri düşmüştü. Doktor haftaya bakalım dedi eğer aynı devam ederse doğumu başltacaktı. Bugün gittim 37 ile uyumlu çıktı 1 haftada 350 gr almış gayet iyi dedi. Ama yine de geride dedim. 40 haftalıkken 40 haftayla uyumlu olsa 5 kg doğar nasıl doğurcan o zaman dedi. Yani hiç kafanı takma gayet iyi dedi sürekli. Sizinki de farkı kapatabilir, kapatmazsa da sağlık açısından çok büyük bir problem değil bence.
Byzm53 Sevvalkrbg sizin karın çevresimi bende 35+2de 2670 demişti ve 3 hafta içinde 1 kilo almıştı. 2 hafta sonra gel demişti bende gittim bugün sadece 110 gram almış şimdi nst bağladı bakalım ne diyecek
Sevvalkrbg Egekusumm Peki ne tüketiniz bu 1 hafta içinde. Yani farklı yaptığınız çok tükettiğiniz biseyler var mı
Egekusumm Sevvalkrbg açıkçası son haftalardayım diye vitamin protein yönünden illa zengin olan şeyleri değil sırf kilo alsın diye hamurişi, makarna falan yedim. Yani illa et tavuk değil de daha yağlı sırf kilo yapan şeyler yedim ama doktora sormadım. Kayınvalidem öyle tavsiye etmişti. Çocuk alacağı vitamini aldı bu hafta herşeyden yiyebildiğin kadar ye önüne ne geliyosa dedi ben de öyle yaptım☺️
Egekusumm Byzm53 doktor bana da sakın kafana takma dediği halde 1 hafta boyunca onu düşündüm, biliyorum çok zor insanın aklı hep onda oluyor. İnşallah düzelir sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏼 Simit, poğaça, pasta falan bile yedim kalorisi yüksek diye. İnşallah sizde de işe yarar
Haticecakirr Sevvalkrbg bu hafta içersinde ekstra birşey tükettiniz mi yoksa rutin her zaman ki gibi mi beslendiniz ?
Sevvalkrbg Haticecakirr Açıkçası önüme geleni yiyordum önceden de ama mesela her gün süt tüketmiyordum,yumurta yemiyordum. Bu hafta süt,muz,yumurta,kuru üzüm,yoğurt bunları çok tükettim her gün sabah kahvaltısında yumurta ihmal etmedim ☺️