damlacikolata 8.haftamda başladı 23+5 im hala ama hala kusuyorum ve bulantılarım var benim sanırım doğuma kadar sürecek ilaç kullanıyorum ilk haftalar daha ilaç kullandığım halde kusuyodum kilo vermiştim 🥲😂 şimdi ilaç almazsam felaket kusuyorum hiç beslenmiyorum herkes de farklı oluyormuş umarım geçer