Susamtanesi-1 Doktor sabah kız dedi öğleden sonra erkek diğer doktor kız dedi kızlar birde siz bakın ya https://resimyukle.org/i/v3YFq
Miiiya Susamtanesi-1 cnm banda 14 de erkek 15 kız 17 de erkek dedi 🤣 16 cı haftayı bekle Yoksa insanın kafası karmakarışık oluveriyor
Susamtanesi-1 Miiiya ilki erkek bu da kız dıe ne güzel sevinmiştim sağlıklı olsunda tabi orası ayrı da inşallah belli olur yA 😣