Minikpandaa Güzel anneler merhabalar 25+1 olduk ve midem acayip yanıyo sabah uyandığımda kusmak üzereydim afedersiniz ne yiyip içeceğimi şaşırdım sizlerinde böyle mi neler tüketiyorsunuz ?
Gzmm14 Minikpandaa Valla bende 33 haftalık oldum mide yanmalarım başladı iki haftadır. Ve ben bir çay bardağı süt içerek bastırıyorum. Deneyebilirsin bence.
Dilaraa1 Minikpandaa benim cok erken başladı bende ne yapacağım diye düşünüyorum 11 hafta da başladı. Öncesinde de mide problemim vardı. 🥺 gaviscon iciyorum mecbur doktorunuza sorun deneyin
smmamoms Minikpandaa aaa aynı günüz ☺️ Ay çok şükür başlamadı benim ama soguk sütün iyi geldiğini duymuştum
Minikpandaa smmamoms benim de 15 gibi de daha bilmiyoruz kısmet tabii erken ya da geç gelmek isterlerse bilemeyiz 😄
smmamoms Minikpandaa aynen öyle keyiflerine göre artık ☺️ Nasıl geçiyor sizin alışverişlere başladınız mı
Minikpandaa smmamoms evet minik minik aldık zıbın biberon bi kaç takım aldık anne yanı beşiğimizi aldık süz neler yaptınız
smmamoms Minikpandaa ben de tulum takım felan aldım öyle indirimde denk geldikçe. Bu ay tam anlamıyla başlamayı düşünüyorum artık ☺️
smmamoms Minikpandaa ahhh benim de öyle 🥰🙈 deneyimli arkadaşlara sorarak fazla almamaya özen gösteriyorum