Htcnaz HaSretm ilk kızım sezeryandı ondan 2nciye de mecburen sezeryan tabi 2nci doğumunu normal doğum yapanda var ama bence sezeryan bana göre daha kolay
Kaderberatmelek HaSretm 40+5 doktor 7 eylüle kadar dogurmassan gel demişti yani yagrin doğumu başlatır sa son gün 🧡