Dilekcnkn Kızlar çocuklara oda almaya gittim ama fiyatlar aşırı pahalı bende Trendyol’dan takım yapıyorum fikirlerinize ihtiyacım var 2 oğlan anasıyım 😂3. Geliyor valla kafam durdu şu an yardımcı olun bana 2 adet karyola olacak https://imgyukle.com/i/3rE6t https://imgyukle.com/i/3rJte https://imgyukle.com/i/3rrVN https://imgyukle.com/i/3rnsR
Hsndfn00 Dilekcnkn yerinde olsam asla trendyoldan mobilya almam biz aldık rezil olduk o da ucuzda değildi yani biraz fazla olsun görüp bildiğin olsun
Llkk biroglanannesii himmm hiç buacidan düşünmemiştim iyi oldu yorumunuz bende bir kız Bir erkek var nasıl yapsam die dusunuom
Dilekcnkn biroglanannesii Yani diğerleri aşırı pahalı canım ben beyaz seviyorum yaa çoğu şeyimde öyle ama hiç sorun yaşamadım bazı ürünler öyle ama babam marangoz oda demişti
Dilekcnkn Hsndfn00 Yorumlar iyi geldi ama inan ki o kadae bütçe yok yani baktım olmuyor iade edicem napım