Slm kızlar nasılsınız bir sorum var 36 hafta doğum yapan varmı çoçugu kuveze girdimi yoksa sorun yaşadımı kendim çoçuk başı aşadaydı ikinçi hamileligimde hep sançım var sabah duştum ve ayıptır soylemesi vajine akintim çok ve agriyorda sancımda arada geliyor akşam çati muayenesi yapaçak randovum var napeçagımı bilmiyorum ya dogarsa kuçuk degilmi erken dua edin