Kerem_mom Merhaba sürekli bi bel ağrım var hep uzanmak istiyorum normal mi acaba bu haftalarda bel ağrısı olması ? Bu arada idrar yolu enfeksiyonum yok ama yeşil akıntım var doktor yeni bi günlük fitil verdi onu kullanıcam inşallah .
Guney16_Enes21 Kerem_mom bende 26+3 haftalığım ayakta uzun süre kalıp iş yapmaktan yorulunca belim ağrıyor normalde şimdilik iyiyim şükür
Melisa35 Kerem_mom benimde bel ağrım oluyor yeşil akıntım da var yarım bende hastaneye gideceğim 1 aydır gitmiyordum bana da fitil verir enfeksiyon da bel ağrısı yapabiliyor demişti doktorum
Annesininbitanesi1 Kerem_mom bende 25 haftalığım canım benimde belim çok agrıyor kasıklarıma vuruyor hatta işe gidiyordum ama 3 gündür çok rahatsızım ayağa kalkamıyorum hiç agrıdan
yasolinn Kerem_mom ben de 26 haftalık hamileyim ayakta kalınca sol yanım ağrıyo sırtıma doğru bıçak gibi batıyor resmen uzanınca biraz rahatlıyorum ama genel olarak hep oluyor
Kerem_mom Guney16_Enes21 uzanınca sıkıntı yok benim ama biraz yürüyeyim ya da sandalyeye oturayımmhemen. Bel ağrım oluyor.
Guney16_Enes21 Kerem_mom karnınız haftanıza göre büyük mü benim haftama göre büyük çok geriliyor eğer fazla yürürsem ağrıda oluyor
Kerem_mom Melisa35 ben yaptırdım idrar kültürü fakat çıkmadı enfeksiyon ama yeşil akıntım var deyince 1 gün kullanımlık fitil verdi doktor bana da . Bel ağrısı bitirdi beni gerçekten sanki regl olmuş gibiyim
Elcnbykckr Annesininbitanesi1 büyük ihtimalle magnezyum verecek doktorunuz aynı durumdayım yeni gittim doktora
Melisa35 Kerem_mom aynı bende öyle oluyorum bi kaç gündür rahatım adet ağrısı gibi kıvranıyordum geceleri bıçak saplanıyor arada sırada kasığıma
Annesininbitanesi1 Kerem_mom benimde öyle perşembe günü doktoruma gidince sorucam önce belden başlıyor daha sonra kasıklara geçiyor benim ilk defa yaşıyorum bu haftaya kadar hiç olmamıştı
Kerem_mom Annesininbitanesi1 doktora gidince buraya da yazar mısınız ne diyecek acaba normal mi emin olamıyorum
Annesininbitanesi1 Kerem_mom tabiki yazarım bende çok merak ediyorum canım zaten biranönce gitmek istiyorum doktoruma
Kerem_mom Guney16_Enes21 valla haftama göre ne kadar olmalı bilmiyorum ama 5 6 kilo aldım 26. Haftadayım
Kerem_mom MiniMiniKus Guney16_Enes21 benim bebeğin başı yukarıdaydı ama henüz küçük olduğu için sürekli değişebilir mi bilemedim. Belki ondan oluyor olabilir yer değiştirdikçe. İlk hamileliğim tam anlamıyorum kasılma falan yazanlar var kasılma mı yoksa normal bir durum mu diye
MiniMiniKus Kerem_mom Aynı durumu yasıyorum 24 haftalık şuan Bebeğin başı aşağıdaymış fitil verdi bana da Sende bol bol dinlen zorlama hiç kendini Allah ın izniyle bir şey olmaz 🎀
Kerem_mom Melisa35 doktora gidince yazar mısınız buraya ne diyecek merak ediyorum. İnşallah bebeklerimiz sağlıklı bi şekilde vaktinde doğsunlar iyi olsunlar