Arkadaşlar Trabzon’da Farabi Hastanesi’nde 21 . Haftama randevu aldım .ücret 350 TL falan. Fakat oraya giden pek memnun kalmiyo denildi. Bide renksiz ve sadece rapor veriliyomus. Renkli ve görüntü veren yerlerde varmış .Kararsız kaldım bu tarz bir yerde mi yaptırsam.onerilerinize ihtiyacım var 🙏