Merhaba kızlar ilk gebeliğim de iki aylıkken kızlar merhaba ilk gebeligimin 2 aylikken kalp atışı durdu kürtaj oldum pihtilama testi yapıldı testler normal çıktı ikici gebeliğim de kimyasal gebelik oldu kanamayla attım benim gibi olup sağlıklı gebeliği olan var mı ve hangi testleri yaptırdınız neye baktiracagimi bilmiyorum artık 😔