bezelyemom canım ben de öyleydim, özellikle bebeğimle ilgili hep kötü bir şey olacakmış gibi geliyordu. Şeker çıkması, engelli olması, down sendromu olması vs vs ya da hamileliğimde birilerini kaybedecekmiş gibi. Hep korku stres üzüntü kaygı vardı. İlahiler surelerle atlattım süreci.şu an sağlıkla yanımda bebeğim. Sen de atlatacaksın buna İnanmalısın