Arkadaşlar geçenlerde de burda erkenden heyet raporu alabilirmiyim diye sormuştum.Bugun ben kontrole gittim.Doktordan 3-4 günlüğüne istirahat raporu alacaktım çok bitkin olduğumu görünce Dr ,sağolsun ben demeden 32. Hafta Raporu verdi artık seni çalıştırmayalim ,hayır duanı alırız artık dedi gülerek .Allah razı olsun artık calismicam ama merak ettiğim bişey var kase imza vs yok raporda bir sorun oluyor mu ?