Cgdeem7 bence küçük 15-20 tl lik bineronlarfan alın wee nin var mesela ben öyle yaptım ilk günler için gayet yeterli. İlk doğumumda pahalılarından almıştım kaç tanr oğlum hiç kullanamdı sadece anne sütü aldı çok şükür gerek duymadık bosuna almıştım 🤷🏻♀️ Laxım olursa alınır bence. Mama içinde aynı şey gecerli